V Forum MEC Interaction

Magazyn "Media & Marketing Polska" był patronem medialnym imprezy.

V Forum MEC Interaction odbyło się pod hasłem "Make my life easier". Podczas konferencji wystąpili m.in. Magda Kotlarczyk z Google Polska, Miles Lewis z Shazam Entertainment czy Frank Wolfram z Syzygy. Tegoroczne Forum, podobnie jak poprzednie edycje, zebrało sporą publiczność, sala kinowa była niemal w całości wypełniona słuchaczami.

Spotkanie odbyło się 18 października br. w Sadyba Best Mall-Cinema City. Magazyn "Media & Marketing Polska" był patronem medialnym V Forum MEC Interaction.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.