Cztery statuetki Cannes Lions w Polsce
180heartbeats + Jung v. Matt, Young & Rubicam i Getin Noble Bank nagrodzeni na festiwalu.
Na Agencję Roku została wybrana Ogilvy Brasil. Zebrała na tegorocznym festiwalu nagrody w kategoriach: film, film craft, press, outdoor, radio, cyber, titanium and integrated, direct, promo & activation, design, PR, mobile, creative effectiveness, branded content & entertainment oraz innovation Lions. Na drugim miejscu znalazła się agencja McCann Melbourne, na trzecim - AlmapBBDO Brazil.
Siecią Roku została Ogilvy & Mather, która zebrała najwięcej statuetek. Zaraz za nią znalazły się BBDO i DDB. Po raz kolejny WPP zdobyła tytuł Holding Company of the Year. Omnicom zajął drugie, a Publicis Groupe trzecie miejsce. Kreatywnym Marketerem Roku została Coca-Cola. Do tej nagrody wybranych nominują organizatorzy festiwalu. Podobnie jak do Media Person of the Year, którym został Salar Kamangar, CEO YouTube, senior vice-president of video Google, worldwide. Tytułem Grand Prix For Good wyróżniona została kampania "The Ant Rally" przygotowana dla WWF przez BBDO Germany Düsseldorf.
- źródło: canneslions.com
Najczęściej wyróżnianą grand prix agencją w historii Cannes Lions była DDB (16 statuetek). Na drugim miejscu ex aequo uplasowały się BBDO i TBWA (11). Na trzecim agencje Crispin Porter & Bogusky oraz JWT (9). Klient, który zdobył najwięcej statuetek grand prix, to Nike (14 wyróżnień).
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.