Sekrety hoteli Mercure

W środę 15 kwietnia 2015 odbył się wyjątkowo słodki press briefing w hotelu Mercure Centrum Warszawa, który pozwolił obecnym na nim dziennikarzom odkryć najnowsze sekrety marki Mercure.

Goście mieli szanse dowiedzieć się jakie lokalne i historyczne motywy będą występowały we wnętrzach odnowionych hoteli tej sieci. Pierwszy z nich, Mercure Gdynia Centrum, od niespełna miesiąca wita swoich gości oryginalnym designem opierającym się na skojarzeniach z morzem i żaglami. Drugi rebrandowany obecnie hotel na wybrzeżu, Mercure Gdańsk Posejdon, który lada moment dołączy do sieci, oryginalne wnętrza ma zainspirowane miastem. Natomiast w jednym z  największych inwestycji marki Mercure w Regionie, budowany od podstaw hotelu Mercure Kraków Centrum, będzie dumnie królował motyw dynastii Jagiellonów.  

Była to również doskonała możliwość by poznać lepiej oryginalny koncept restauracyjny Winestone i skosztować czekoladki z hotelowej oferty „Sweet Secret by Mercure” wraz z jej ambasadorką Dorotą Gardias.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.