Scholz & Friends Agencją Roku, MediaCom Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska"

Wczoraj podczas uroczystej gali w Fabryce Trzciny uhonorowaliśmy najlepsze agencje i domy mediowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 15.

Redakcja "Media & Marketing Polska" przyznała tytuł Agencji Reklamowej Roku Scholz & Friends Warszawa. Jak piszemy w raporcie, agencja ta udowadnia, że konsekwentnie prowadzony biznes z mocnym zapleczem kreatywnym może konkurować z największymi graczami na rynku reklamowym i wygrywać. Poza tym w kategorii agencji reklamowych wyróżnienie otrzymał PZL (Powrót legendy), DDB & Tribal (Niezawodni od lat) oraz Isobar Polska. Z kolei Ogilvy & Mather Advertising została określona jako "rozczarowanie". 

MediaCom Warszawa został Domem Mediowym Roku. Przebudowa struktury, nowi klienci, w tym ci z branż FMCG i OTC z zasobnym portfelem, wdrożenie nowego podejścia do planowania komunikacji, bogata nowatorska oferta kliencka – to tylko niektóre powody naszej decyzji o docenieniu agencji. Drugi rok z rzędu. Wyróżnienie otrzymał również dom mediowy OMD (Powrót do wielkiej gry) oraz ZenithOptimedia Group (Fighter Roku).

W tegorocznym raporcie specjalnym "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy portrety ponad 100 podmiotów wraz z badaniami satysfakcji klientów przeprowadzonymi przez firmę Millward Brown. Nagrody i wyróżnienia zostały przyznane przez redakcję na podstawie opublikowanych badań, danych nadesłanych przez agencje oraz naszej wiedzy o ich biznesie, którą gromadzimy, przygotowując magazyn "Media & Marketing Polska" oraz serwis MMP24.

Raport specjalny "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" jest częścią majowego wydania "Media & Marketing Polska". W tym wydaniu, po kilkuletniej przerwie, prezentujemy również Mapę Grup Reklamowych w Polsce.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.