Deloitte Digital w Warszawie

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek kierują kreacją w nowym warszawskim studio. Po akwizycji agencji Digital One firma ma ambitne plany.


Do zarządzanego przez Michała Owczarka działu strategy+creative Deloitte Digital dołączyli Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych. Przechodzą z DDB & Tribal, gdzie pracowali od sześciu lat, od dwóch lat jako deputy creative directors. Są autorami docenionych w Cannes kampanii, wśród nich m.in. nagrodzony Srebrnymi Lwami "Rozkład jazdy" McDonald’s.

Drozdowska i Książek w Deloitte Digital zarządzają zespołem kreatywnym w warszawskim oddziale agencji, która właśnie otworzyła swoje biuro w stolicy. Łódzki zespół kreacji reprezentują: dyrektor kreatywna Ewa Trzewikowska (która przeszła w 2014 r. z Havas Worldwide) oraz dyrektorzy artystyczni Dominik Jankowski i Piotr Kacprzak. Michał Owczarek zapowiada dalszy rozwój agencji w Warszawie. 

- Deloitte Digital pozwoli nam połączyć technologię z myśleniem koncepcyjnym i strategicznym - tłumaczy swoją decyzję Drozdowska. - Dziś każda kampania musi być wsparta technologią, jednak punktem wyjścia powinna być zawsze marka, ludzie i ich potrzeby, a nie narzędzia - dodaje Książek. - Od kilku lat realizujemy głównie kampanie digital, ale do Deloitte Digital wnosimy też nasze ATL-owe doświadczenie. Okazuje się ono bardzo przydatne przy realizacji kampanii wykorzystujących wideo czy fotografię - dodaje Drozdowska.

Drozdowska i Książek pracują w branży od kilkunastu lat, a jako zespół od ośmiu. W ich dorobku są nagradzane w Cannes, na Eurobest i Golden Drum kampanie, m.in. "Rozkład jazdy" i "Chalkboard menu" dla McDonald’s, "Sztuka, której nikt nie widział" dla Fundacji Audiodeskrypcja czy "Park & drive" dla salonu Volkswagena. Realizowali kampanie dla takich marek, jak Algida, Allegro, PZU, McDonald’s, Renault, Biedronka, Mercedes-Benz, Coca-Cola czy Lech. 

Po akwizycji 

Deloitte Digital, globalna agencja interaktywno-konsultingowa należąca do firmy doradczej Deloitte, w październiku ub.r. rozpoczęła działalność na rynku środkowoeuropejskim. Zaczęła od akwizycji łódzkiej agencji Digital One. W wyniku połączenia Digital One zaczęło działać pod marką Deloitte Digital, Olgierd Cygan zaś, założyciel i prezes Digital One, dołączył do Deloitte jako partner i zarządza częścią agencyjną Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej.

Akwizycja Digital One była dopiero pierwszym etapem szerszego planu inwestycyjnego Deloitte Digital, który zakłada dalsze rozszerzanie zakresu usług, jak również obecności terytorialnej firmy w Europie Środkowej i poza nią z zamiarem stworzenia specjalnego hubu, który będzie świadczył usługi z zakresu marketingu cyfrowego dla innych rynków europejskich. Marketing cyfrowy i transformacja cyfrowa to obszary, w które Deloitte będzie nadal inwestować, rozwijając się organicznie, ale też poprzez kolejne akwizycje, sojusze, partnerstwa oraz poprzez wspieranie cyfrowych start-upów. Oprócz rozwoju w Polsce będzie poszerzać zasięg na kolejne kraje regionu i otwierać kolejne praktyki Deloitte Digital w Pradze, Budapeszcie i Bukareszcie, a także świadczyć usługi krajom Europy Zachodniej.

Katarzyna Kacprzak 178 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.