Rekordowe wyniki oglądalności FOX w Polsce

FOX to jeden z najdynamiczniej rozwijających się kanałów serialowych kablowo-satelitarnych w Polsce.

Stacja cieszy się coraz większą popularnością wśród widzów, czego dowodem są jej stale rosnące wyniki. W lutym 2016 r. w stosunku do zeszłego roku udział kanału w widowni all 16-49 wzrósł o 136%, dzięki czemu FOX plasuje się w ścisłej czołówce kanałów serialowych na polskim rynku. Stacja osiąga także doskonałe wyniki w grupie widzów z miast – udział w oglądalności FOX w grupie all 16-49 z miast 50+ wyniósł w lutym aż 0,9% SHR. 

Tak znaczący wzrost oglądalności kanału to wynik przemyślanej strategii marketingowej
i programowej nadawcy, skupionej od początku 2016 r. na kolejnej odsłonie  kultowego serialu „Z Archiwum X”, który zadebiutował na FOX w lutym, zaledwie kilkanaście godzin po premierze w Stanach Zjednoczonych. Dawno niewidziany duet – Dana Scully oraz Mulder Fox przyciągnął przed telewizory rzesze wiernych fanów, którzy ponownie zapragnęli poczuć na ciele gęsią skórkę. Podobnie jak w USA, tak i nad Wisłą produkcja pobiła rekordy oglądalności. Dwoje najsławniejszych agentów FBI sprawiło, że w swoim paśmie czasowym serial „Z Archiwum X” był najczęściej wybieraną pozycją programową spośród kanałów konkurencyjnych stacji FOX. Sześć premierowych odcinków obejrzało niemal  800 tysięcy osób. Również w lutym FOX wyemitował drugą część szóstego sezonu „The Walking Dead”, który tak jak w przypadku poprzednich odsłon produkcji, pozwolił utrzymać wyniki oglądalności kanału na wysokim poziomie. 

Zarówno serial „Z Archiwum X” jak i „The Walking Dead” zostały wprowadzone jednocześnie na rynkach obsługiwanych przez FOX Networks Group, wzmacniając strategię firmy, która zakłada emitowanie seriali na wielu rynkach bezpośrednio po premierach amerykańskich.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.