Ogilvy & Mather z kampanią dla PPPP

Polskie Porozumienie Producentów Paździerzu wybrało agencję.

Niebawem rusza pierwsza reklama paździerzu w historii polskiej reklamy. Autorem kampanii będzie agencja Ogilvy & Mather Warszawa, która została wybrana w wyniku przetargu.

- Zgłosiło się do nas Polskie Porozumienie Producentów Paździerzu (PPPP) - największy producent paździerzu w Polsce oraz drugi w Europie. Na początku byliśmy nieco zaskoczeni, ale na spotkaniu klient przekonał nas o licznych zaletach swojego produktu. Najwyższej klasy paździerz to doskonały produkt, który ma wiele zróżnicowanych zastosowań - mówi Maciej Marasek, dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather. - Klient pokazał nam także obszerne badania zrobione na konsumentach, które jednoznacznie pokazały, że paździerz idealnie wpisuje się w potrzeby dzisiejszego konsumenta - dodaje Marasek.

Kampania ruszy pod hasłem „Twój codzienny Paździerz“ oraz  „Paździerz stworzony dla Ciebie“ i będzie miała ogólnopolski, a także europejski zasięg. Będzie prowadzona w TV, radiu, OOH i prasie. Przewidziane są również działania niestandardowe - na specjalnie przygotowanych mobilnych platformach Polacy będą się mogli przekonać o niezwykłych zaletach najlepszego paździerzu.

Próbki polskiego paździerzu zostaną również dostarczone wybranym europejskim politykom, a także mają być ozdobą brytyjskiego królewskiego stołu. - Bo przecież - jak przekonuje Maciej Marasek - wysokiej jakości paździerz nigdy nie rozczarowuje.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.