ZenithOptimedia Group Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska"

Podczas uroczystej gali w Pin-Up Studio uhonorowaliśmy najlepsze domy mediowe i agencje reklamowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 16.

Redakcja "Media & Marketing Polska" przyznała tytuł Domu Mediowego Roku agencji ZenithOptimedia Group. Jak piszemy w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2016", ZOG pokazał skuteczność w obronie dotychczasowych klientów, co było wyzwaniem niemal dla wszystkich graczy podczas przetargowej "gorączki" i w nowym biznesie. W kategorii domów mediowych wyróżnienia powędrowały do Vizeum (Dom z werwą), MediaCom Warszawa (Długofalowa skuteczność), Mindshare Polska (Doceniony za jakość) i Value Media (Niesieciowy dom mediowy).

W kategorii agencji reklamowych redakcja "MMP" nie przyznała nagrody głównej. Przyznano za to trzy wyróżnienia dla Isobar Polska (Zwyżka formy), Scholz & Friends Warszawa (Nadal na podium) i Ogilvy & Mather (Znowu w grze). Tytuł Rozczarowania Roku przyznaliśmy agencji Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

W tegorocznym raporcie specjalnym "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy portrety 89 podmiotów wraz z badaniami satysfakcji klientów przeprowadzonymi przez firmę Millward Brown. Nagrody i wyróżnienia zostały przyznane przez redakcję na podstawie opublikowanych badań, danych nadesłanych przez agencje oraz naszej wiedzy o ich biznesie, którą gromadzimy, przygotowując magazyn "Media & Marketing Polska" oraz serwis MMP24.

Badanie satysfakcji klientów zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 10.02-18.03.2016 r. Próbę wyjściową do badania stanowiło połączenie list klientów wypełnianych przez agencje i przekazanych "MMP". Lista ta każdego roku jest aktualizowana. W tym roku próba wyjściowa wyniosła 4389 osób, a wywiady udało się zrealizować z 1071 osobami.

Maciej Florek 1836 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.