34 wyróżnienia i 16 statuetek w 11. edycji Golden Arrow

Jury konkursu zakończyło obrady.

W 11. edycji konkursu Golden Arrow przyznano 34 wyróżnienia i 16 statuetek. Wczoraj zakończyło obrady jury złożone z przedstawicieli marketerów i agencji, które pracowało pod kierownictwem Dariusza Maciołka, dyrektora marketingu PGE Polska Grupa Energetyczna SA. Wyniki konkursu poznamy 23 czerwca na uroczystej gali w warszawskim klubie Pin-Up Studio.

- Obrady były bardzo emocjonujące i merytoryczne. Przeanalizowaliśmy dużo bardzo dobrych prac. Udało nam się osiągnąć we wszystkich nagrodzonych pracach wspólne stanowisko i jestem przekonany ze każdy z jurorów odczuwa satysfakcję z poziomu obrad - mówi Dariusz Maciołek. 

W tym roku na Golden Arrow napłynęły 123 zgłoszenia. Najwięcej w kategoriach: digital marketing – kampania internetowa – 13, CSR – 11, oraz promocja sprzedaży B2C i digital marketing – social media – po 10. 

Konkurs organizowany jest pod egidą "Media & Marketing Polska" we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB.

Tomasz Wygnański 619 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.