Lubię To Agencją Interaktywną Roku, Albedo Agencją Marketingu Zintegrowanego Roku

Wczoraj na uroczystej gali nagrody otrzymały najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego, poznaliśmy też zwycięzców konkursu Golden Arrow.

Redakcja "Media & Marketing Polska" po raz siódmy opublikowała Raport Specjalny "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego". W tegorocznej edycji Agencją Interaktywną Roku 2015 została Lubię To - Linked by Isobar. Jak piszemy w raporcie, "Konsekwencja. To słowo klucz, które towarzyszy zespołowi Lubię To - Linked by Isobar, ta agencja otrzymała od nas trzy wyróżnienia w kategorii social media, w ub.r. tytuł Transformacji, w tym zostaje tą najważniejszą - Agencją Interaktywną Roku. Pomimo zmian kierownictwa w Lubię To nie osłabła jej ambicja i bardzo dobre wyniki w nowym biznesie [...]". 

W części poświęconej agencjom interaktywnym "MMP" przyznało też sześć wyróżnień. Tytuł "Partnera na lata" otrzymała agencja GoldenSubmarine, a Deloitte Digital - "Więcej niż agencja". Wyróżnienie za kreację otrzymał Gong. Tytuł "Najlepszego towaru eksportowego" powędrował do Interactive Solutions. "Ulubieńcem klientów" została agencja Zjednoczenie, a wyróżnienie w kategorii social media otrzymała agencja WebTalk.

W części poświęconej agencjom marketingu zintegrowanego redakcja "MMP" tytułem Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku uhonorowała Albedo Marketing. Zauważyliśmy zarówno świetne wyniki biznesowe tej firmy ,jak i umiejętność długofalowego kształtowania relacji z klientami. Wyróżnienie pd tytułem "Pełna integracja" przypadło agencji Plej. 

W tegorocznym raporcie specjalnym "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego" prezentujemy portrety 67 podmiotów wraz z badaniami satysfakcji klientów przeprowadzonymi przez firmę Millward Brown. Nagrody i wyróżnienia zostały przyznane przez redakcję na podstawie opublikowanych badań, danych nadesłanych przez agencje oraz naszej wiedzy o ich biznesie, którą gromadzimy, przygotowując magazyn "Media & Marketing Polska" oraz serwis MMP24.

Badanie satysfakcji klientów zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 10.02-18.03.2016 r. Próbę wyjściową do badania stanowiło połączenie list klientów wypełnianych przez agencje i przekazanych "MMP". Lista ta każdego roku jest aktualizowana. W tym roku próba wyjściowa wyniosła 4389 osób, a wywiady udało się zrealizować z 1071 osobami.

Podczas gali odbyła się także uroczystość rozdania nagród w konkursie Golden Arrow. W kategorii Wysyłka bezpośrednia BtoB agencja United Partners otrzymała statuetkę za pracę "Casanova w Starej Hawanie". Najlepszym programem  lojalnościowym  BtoC okazał się IKEA Family przygotowany przez Loyalty Point. W kategorii Promocja sprzedaży BtoC triumfowała praca Leo Burnett dla  Vision Express "Wielkie Badanie Wzroku". Projekt  H&M Loves Music Warsaw agencji Endorfina Events dostał Golden Arrow w kategorii Experiential marketing - event marketing, a w kategorii Experiential marketing - field marketing Loyalty Point, Mediacom, BBDO Warszawa triumfowały z pracą dla  Mars Polska "Przesyłka do łapek własnych". Polymus za pracę "wyrzucone.pl" dostał statuetkę w kategorii  Experiential marketing – pozostałe formy. "The Division News" dla Ubisoft to praca Mindshare Polska nagrodzona Golden Arrow jako Digital marketing - kampania internetowa. W kategorii Digital marketing - social media agencja  VML Poland wygrała statuetkę za projekt "Są lepsze sposoby na zdobycie 6GB" dla Orange Polska.  Mobiem i Vizeum Polska nagrodzono za pracę The Walking Dead! dla Fox Networks (kategoria Digital marketing - marketing mobilny). Z kolei  AdCookie i VR Global dostały statuetkę za  "Innowacyjny marketing nieruchomości" dla Domar Development w kategorii Digital marketing - innowacja internetowa, Praca VML Poland dla  Ministerstwo Zdrowia "Jak działa zdrowy człowiek" otrzymała nagrodę w kategorii Digital marketing - wideo. Z kolei w kategorii Kampania zintegrowana BtoC triumfowali "Młodzi Bogowie" dla Prudentiala przygotowani przez BBDO Warszawa i Starcom. Projekt Podwórko Nivea autorstwa Lubię To – Linked by Isobar i MEC otrzymał Golden Arrow w kategorii CSR. Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska w kategorii Non profit uhonorowano za projekt "Znani Zaginieni"  dla Fundacji Itaka. W kategorii Design IQ Marketing dostała statuetkę za projekt "Ostoya Vodka. Odetchnij".  Agencja Plej wygrała w kategorii Open z pracą H&M Sport WF-Reaktywacja.

W konkursie przyznano  także 34 wyróżnienia. Jury w tym roku pracowało pod przewodnictwem Dariusza Maciołka, dyrektora marketingu PGE Polska Grupa Energetyczna SA. Konkurs organizowany jest pod egidą "Media & Marketing Polska" we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.