Serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska liderem w trakcie EURO 2016

Serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska w trakcie Euro 2016 (10 czerwca - 10 lipca) odwiedzało dziennie średnio 1,8 mln użytkowników, a średnia liczba użytkowników odwiedzających serwisy z urządzeń mobilnych przekraczała 780 tys. - wynika z badania Gemius/PBI.

W rekordowym dniu, 1 lipca (po meczu Portugalia –Polska ), serwisy sportowe Grupy odwiedziło 3 mln użytkowników. Przebieg EURO 2016 dla czytelników Onetu, Przeglądu Sportowego i serwisu przeglądsportowy.pl relacjonowała powołana z tej okazji “Mistrzowska drużyna Przeglądu Sportowego i Onetu”, złożona z dziennikarzy, piłkarzy i ekspertów.

Grupa Onet-RAS Polska wysłała do Francji trzy ekipy reporterskie oraz sześciu dziennikarzy na czele z kapitanem "Mistrzowskiej drużyny Przeglądu Sportowego i Onetu", Sebastianem Milą. Mistrzostwa w serwisach sportowych Grupy relacjonowali również znani eksperci oraz były selekcjoner i reprezentanci Polski. Za analizę strony taktycznej EURO odpowiadał Andrzej Strejlau, a występy Polaków i innych drużyn oceniali Tomasz Frankowski i Andrzej Iwan. Na mocy porozumienia z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w serwisach Grupy udostępniane były ekskluzywne materiały z kanału „Łączy nas Piłka”, pokazującego reprezentację zza kulis. Dzięki współpracy z Cyfrowym Polsatem użytkownicy portalu Onet i serwisu przegladsportowy.pl zyskali za pośrednictwem polsatsport.pl i Ipli bezpłatny dostęp do bramek i skrótów spotkań oraz wyjątkowych materiałów wideo związanych z EURO 2016, przygotowywanych przez stacje sportowe Telewizji Polsat.

Rekordowa "Euro - Misja 2016"

Ze studia w Warszawie codziennie o 9:00 nadawany był również popularny format "Euro - Misja 2016", prowadzony przez Michała Pola. Stałymi gośćmi programu byli Dariusz Dziekanowski i Maciej Szczęsny.  Ponadto przy meczach reprezentacji Polski transmitowane były specjalne studia przed i pomeczowe, również wzbogacone o łączenia z Francją. Specjalne wydanie programu z 21 czerwca (mecz Polska – Ukraina) z udziałem premier Beaty Szydło oraz ministra sportu i turystyki Witolda Bańki realizowane w ogrodach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zostało obejrzane na żywo ponad 730 tys. razy, a w ciągu pierwszych 24 godzin program zanotował ponad 1,2 mln odtworzeń. Program został zrealizowany z wykorzystaniem siedmiu kamer, w tym dwóch kamer bezprzewodowych i transmitowany w jakości HD z pominięciem serwerów zewnętrznych.

„Euro – Misja 2016” zadebiutowała w listopadzie 2015 jako pierwszy program prezentujący przygotowania Polaków do EURO 2016. W sumie zrealizowano 62 odcinków, które zanotowały ponad 50 mln odtworzeń. 34 z nich zostało wyemitowanych w trakcie EURO 2016, notując ponad 30 mln odtworzeń. Ostatni odcinek programu został wyemitowany w niedzielę, 10 lipca, w dniu meczu Portugalia – Francja.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.