Wrigley Poland na 104. Dorocznym Światowym Kongresie Stomatologicznym FDI

W tym roku roku gospodarzem wydarzenia była Polska. Kongres odbył się w dniach 7-10 września w Poznaniu.

Doroczny Światowy Kongres Stomatologiczny FDI (FDI Annual World Dental Congress, AWDC) to spotkanie o charakterze naukowym, ale również towarzysząca mu wystawa sprzętu stomatologicznego i materiałów oraz obrady Światowego Parlamentu Stomatologicznego FDI (najstarsza i największa organizacja lekarsko-dentystyczna na świecie).

W tym roku w kongresie wzięło udział ok. 10 tys. osób z całego świata.

Głównym tematem wydarzenia była profilaktyka chorób jamy ustnej. Eksperci dyskutowali również o problemie rosnących kosztów leczenia próchnicy.

W czasie kongresu swoje produkty zaprezentowała firma Wrigley, która od wielu lat angażuje się w promowanie profilaktyki chorób jamy ustnej. W 1989 roku stworzyła w Niemczech program Wrigley Oral Healthcare Program (WOHP), który obecnie jest prowadzony w ponad 40 krajach na całym świecie.
 
W Polsce, w ramach WOHP firma prowadzi program „Chroń Dziecięce Uśmiechy”. Od 2013 roku, wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem, Polskim Towarzystwem Stomatologicznym oraz Polskim Towarzystwem Stomatologii Dziecięcej, firma organizuje bezpłatne przeglądy stomatologiczne, a także edukacyjne lekcje z zakresu higieny jamy ustnej w polskich szkołach.
 
Od początku trwania programu „Chroń Dziecięce Uśmiechy”, czyli w ciągu 3. jego edycji, Wrigley zdołał przekazać 2 500 000 złotych na organizację 25 000 przeglądów dentystycznych i edukację blisko 250 000 dzieci w wybranych szkołach podstawowych w całej Polsce. Każde z nich otrzymało materiały edukacyjne, w ciekawy sposób przedstawiające najważniejsze zasady zapobiegania próchnicy i jednocześnie motywujące, aby dbać o zęby.

Cieszę się, że wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem oraz naszymi partnerami prowadzimy już czwartą edycję programu „Chroń Dziecięce Uśmiechy”. Dzięki niemu w ostatnich latach dziesiątki tysięcy dzieci z całego kraju miały dostęp do bezpłatnych przeglądów stomatologicznych. Kupując we wrześniu i październiku dowolne gumy marki Orbit każdy z nas może wesprzeć program i sprawić, że zęby naszych pociech będą zdrowsze – mówi Maciej Wysocki, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Wrigley Poland.
 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.