Nagrody Hity Handlu wręczone

Zwycięzców jubileuszowej 15. edycji konkursu poznaliśmy podczas uroczystej gali, która odbyła się 22 września w Restauracji Belvedere w Warszawie.

Podobnie jak w poprzednich edycjach zwycięzców w konkursie „Hit Handlu 2016” wybrali detaliści - czytelnicy miesięcznika „Handel". W sondzie telefonicznej wskazali oni najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty w 83 kategoriach (jeden ankietowany mógł wskazać produkty w kilku kategoriach). Pytania dotyczyły okresu 12 miesięcy do 31 marca 2016 r. Sondę została przeprowadzona w kwietniu 2016 r. na próbie ponad 1 000 losowo wybranych detalistów z całej Polski.

Merytoryczny patronat nad konkursem objął instytut Centrum Monitorowania Rynku.

W tym roku po raz trzeci także redakcja wybrała Hity, kierując się innowacyjnością i trendami na rynku FMCG. Nagrody specjalne otrzymały tym razem trzy produkty oraz jedna kampania reklamowa. Ponadto redakcja przyznała wyróżnienie dla najpopularniejszej premiery produktowej pod względem liczby odsłon w Handlu Extra.

Sponsorem Gali była firma Fabor - producent odzieży firmowej i akcesoriów dla B2B.

Redakcja miesięcznika "Handel", od lewej: Magdalena Weiss, Joanna Hamdan, Barbara Mikusińska-Ozdobińska (redaktor naczelny), Ilona Mrozowska (zastępca red. naczelnego), Katarzyna Pierzchała

Foto: Krzysztof Żuczkowski

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.