Panie Przodem

"Panie Przodem" to autorski projekt redakcji "Media i Marketing Polska", którego celem jest promowanie dobrych praktyk w branży i prezentacja unikalnych, kobiecych osobowości w obszarze rodzimego marketingu.

Panie Przodem debiutują

Zachęceni popularnością naszych konferencji adresowanych do kobiet zdecydowaliśmy, że warto tym zagadnieniom poświęcić nie tylko cały rok, ale nawet nadchodzące lata. Inaugurujemy zatem długofalowe działania redakcji "MMP" pod hasłem "Panie Przodem".

Pierwsze branżowe odzewy dają nam pewność, że to działania słuszne i potrzebne. Zastrzegamy – to NIE JEST konkurs ani tym bardziej plebiscyt popularności. To autonomiczny projekt redakcji, która wsparta wiedzą, doświadczeniem i ekspertyzą (oraz niebagatelną intuicją) reprezentantów Kapituły Panie Przodem dokona wyboru dwóch kobiet, które w obszarze komunikacji marketingowej – jak ktoś to celnie ujął – „rzucają wyzwanie błahemu życiu”.
Począwszy od tego numeru, zarówno na łamach wydania drukowanego „MMP”, jak i w wersji online (której layout właśnie odświeżamy i gorąco zachęcamy do odwiedzin na mediamarketingpolska.pl) będziemy prezentować sylwetki dwudziestu kobiet marketerek, które – naszym zdaniem – nie mogą pozostać niezauważone. Znaleźliśmy osobowości wybitne, o nietuzinkowych pomysłach, które chcemy pod koniec kolejnych edycji honorować i promować nie tylko na naszych łamach, ale także podczas organizowanych przez „MMP” wydarzeń branżowych. Będzie to działanie interaktywne – już teraz zachęcamy naszych czytelników do współpracy. Dodatkowo w tym miejscu będziemy prezentować komentarze, analizy i teksty o marketingu adresowanym do kobiet.
Na wspomnianych platformach będziemy prezentować dziesięć kobiet, spośród których wybierzemy i uhonorujemy Kobietę Marketera Roku. Analogiczne postąpimy podczas wyboru spośród dziesięciu kolejnych przedstawionych kobiet tej jednej – Wschodzącej Gwiazdy.
Już teraz chcemy ustosunkować się do ewentualnych wątpliwości – projekt ten nie jest „podczepieniem się” pod dyskusję o parytetach czy przedmiotowe traktowanie kobiet w komunikacji reklamowej. Przez 20 lat istnienia „MMP” i zbudowania pozycji lidera informacyjnego i edukacyjnego w sferze komunikacji marketingowej zawsze docenialiśmy najlepszych, nie zważając na ich płeć.
Zapewniamy, że tak jest i tym razem. Zaprezentujemy i godnie uhonorujemy najlepsze profesjonalistki, które w naszej branży pracują od wielu lat bądź zaledwie od kilku miesięcy. Właśnie nadszedł moment, aby podziwiać ich: inteligencję, odwagę, determinację, intuicję, cierpliwość, przebojowość, empatię czy team spirit.
Tyle tytułem wstępu. Życzymy nam wszystkim pasjonującej lektury oraz dokonania rzetelnych, trafnych wyborów. Kibicujcie!

Piotr Pokrzywa, redaktor naczelny „Media & Marketing Polska”

Piotr Pokrzywa 9 Artykuły

Fascynat komunikacji. Zarówno tej miejskiej jak i marketingowej. W niedalekiej przyszłości zamierza się także zająć kolejnym obszarem - komunikacją międzyplanetarną tj. sięgnąć do gwiazd.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.