Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Podczas poniedziałkowej gali Effie Awards w Teatrze Wielkim Operze Narodowej nagrodzono dwie kampanie Orange Polska - Orange na kartę i nju mobile. Obie były nominowane w kategorii Telekomunikacja.

Orange na kartę otrzymał nagrodę za kampanię „Kiosk”. Dotyczyła oferty dla przenoszących numer do Orange, którzy za 28 zł otrzymywali rozmowy i smsy bez limitu oraz 14 GB internetu. Z kolei nju mobile otrzymało statuetkę za kampanię „nju dodatkowy” dotyczącą dodatkowego numeru, jaki można dokupić do posiadanego już w nju numeru z rachunkiem, za jedyne 9 zł miesięcznie .

W konkursie Effie kampanie są oceniane pod kątem strategii działań reklamowych, ich realizacji oraz osiągniętych efektów komunikacji. Projekty zgłaszane były w 24 kategoriach. W tym roku jury wybierało spośród 194 kampanii. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku. W Polsce jest obecny od 1999 roku.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.