Konferencja Shopper 3.0 - III edycja

27 października odbyła się konferencja miesięcznika "Media & Marketing Polska" na temat sposobów komunikacji marek z konsumentem w świecie online, offline i mobile.

Swoją wiedzą podzielili się marketerzy, detaliści, specjaliści e-commerce, badacze i przedstawiciele domów mediowych. Ważnym tematem była efektywność komunikacji digital w branży FMCG, e-commerce i sprzedaż wielokanałowa, zwyczaje zakupowe milenialsów oraz ich postawy wobec marek i detalistów.

Zaprezentowane zostały również wyniki badania „On line/off line/no line – konsument i kanały sprzedaży" przygotowanego specjalnie na to wydarzenie przez firmę Millward Brown Poland, partnera merytorycznego konferencji.


Fot. Daniel Miśko / Miśko Collcetive / www.danielmisko.pl

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.