Huawei: odłóż smartfon, chociaż na święta

Wizerunkowe działanie chińskiego producenta elektroniki. Wspólny projekt dla 26 rynków.

Huawei Polska, czyli krajowy oddział chińskiego producenta elektroniki, w tym telefonów komórkowych, rozpoczyna kampanię reklamową, w której namawia odbiorców, by odłożyli smartfony choćby na czas świąt. 

Kampania pod hasłem "#BePresent" to wspólny projekt, który Huawei realizuje w 26 krajach z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. 

Osią kampanii będzie reklama telewizyjna, w której zobaczymy m.in. Roberta Lewandowskiego – ambasadora marki Huawei. Jednak to nie on będzie głównym bohaterem spotu. Scenariusz filmu opowiada historię młodego chłopca, który jest jedyną osobą w rodzinie oczekującą na Wigilię Bożego Narodzenia. Reszta jej członków koncentruje się na swoich urządzeniach mobilnych.

W Polsce dla Huawei pracują m.in. agencja Isobar, Kalicińscy.com i dom mediowy Maxus.

W 2015 r. Huawei dostarczył na rynek ponad 100 mln smartfonów, a z produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych firmy korzysta blisko jedna trzecia światowej populacji.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.