Huawei: odłóż smartfon, chociaż na święta
Wizerunkowe działanie chińskiego producenta elektroniki. Wspólny projekt dla 26 rynków.
Kampania pod hasłem "#BePresent" to wspólny projekt, który Huawei realizuje w 26 krajach z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.
Osią kampanii będzie reklama telewizyjna, w której zobaczymy m.in. Roberta Lewandowskiego – ambasadora marki Huawei. Jednak to nie on będzie głównym bohaterem spotu. Scenariusz filmu opowiada historię młodego chłopca, który jest jedyną osobą w rodzinie oczekującą na Wigilię Bożego Narodzenia. Reszta jej członków koncentruje się na swoich urządzeniach mobilnych.
W Polsce dla Huawei pracują m.in. agencja Isobar, Kalicińscy.com i dom mediowy Maxus.
W 2015 r. Huawei dostarczył na rynek ponad 100 mln smartfonów, a z produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych firmy korzysta blisko jedna trzecia światowej populacji.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane