Saatchi & Saatchi IS dla Banków Żywności

Film zachęca widzów do wsparcia finansowego przedsięwzięcia.

Saatchi & Saatchi IS wystartowało z nową kampanią reklamową dla Federacji Polskich Banków Żywności. Ma ona w prosty sposób uświadomić Polakom, czym zajmuje się organizacja. Oprócz tego ma pokazać, iż wsparcie finansowe jest dla niej równie ważne, jak wsparcie podczas zbiórek żywności. Spot będzie emitowany między innymi przez TVN, TVP i Kuchnia+. Został przygotowany w dwóch długościach – 30 i 60 sekund. Dodatkowo będzie można go zobaczyć na nośnikach w komunikacji miejskiej ZTM Warszawa i w sklepach Tesco oraz Auchan.

Tomasz Wygnański 635 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.