Faktoria Win z pierwszą kampanią świąteczną

Autorem oprawy wizualnej kampanii digital oraz projektu swetra jest Rafał Gałązka.

Na potrzeby swojej pierwszej świątecznej kampanii Faktoria Win przygotowała trzy spoty, które zobaczyć będzie można na kanale marki w Facebooku. W każdym z nich wykorzystany został motyw kalendarza adwentowego, który symbolizuje czas przygotowań przedświątecznych. W kalendarzu Faktorii Win zamiast zabawek znajdujemy prawdziwe postaci, z którymi niekoniecznie chcemy obcować w te święta. Narratorem jest sommelier, który opowiada o przywarach bohaterów i zachęca do spojrzenia na nie z innej - winnej perspektywy.

W nabraniu świątecznego dystansu konsumentom ma pomóc specjalnie zaprojektowany zimowy sweter. W konkursie Faktorii Win do wygrania jest 100 zestawów zawierających: wyjątkowe polskie wino Sudomir z Winnicy Płochockich, minisweter na wino i sweter dla siebie lub kogoś z rodziny.

Realizacją spotów zajęła się agencja Sidorowicz.co, za reżyserię odpowiada Ivo Krankowski. Za kampanię social media oraz egzekucję akcji konkursowej dla konsumentów również odpowiada Sidorowicz.co. Pomysłem, produkcją swetrów i działaniami z liderami opinii zajęło się studio komunikacji Sztengreber, prowadzone przez Justynę Sztengreber. Autorem oprawy wizualnej kampanii digital oraz projektu swetra jest Rafał Gałązka, współpracujący z obiema firmami. Konkurs dla konsumentów potrwa do 18 grudnia.

Katarzyna Kacprzak 249 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.