T-Mobile w klimacie "Gwiezdnych wojen"

Operator przygotował kampanię we współpracy z Disney Polska.

15 grudnia br. na ekrany kin wejdzie film pt. „Łotr 1. Gwiezdne wojny – historie”. To tzw. spin-off, czyli film inspirowany i osadzony w realiach znanych z kultowej sagi "Gwiezdnych wojen".

Operator komórkowy T-Mobile Polska we współpracy z Disney Polska przygotował dla swoich abonentów specjalną ofertę i kampanię reklamową. Oferta to kolekcjonerski zestaw Star Box z oficjalnymi gadżetami z filmu – baseballówką, obudową na telefon i termicznym kubkiem. Na nowych i przedłużających umowę klientów czeka 25 tys. takich zestawów.

Te prezenty zobaczymy też w telewizji. Specjalny 15-sekundowy spot reklamowy jest inspirowany fabułą filmu "Łotr 1". Kampania reklamowa realizowana będzie w TV, radiu, social mediach oraz formatach BTL.

Koncepcję kreatywną kampanii ATL dla T-Mobile przygotowała agencja Bridge2Fun. Ona także odpowiada za jej realizację. Działaniami w internecie zajmuje się Agencja Warszawa. Materiały kampanii BTL przygotowała agencja G7. Za reklamy internetowe, planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom MediaVest Group.

W ramach tej oferty T-Mobile promuje zestawy ze smartfonami Samsung Galaxy A3 i S6.

Maciej Burlikowski 817 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.