Kanał Arte promuje VoD po polsku

Planowane są już kolejne kampanie w 2017 r.

Francusko-niemiecki kanał kulturalny Arte rozpoczął kampanię reklamową, która wspiera debiut bezpłatnego serwisu VoD (wideo na żądanie) w polskiej wersji językowej. Kampanię przygotowano we współpracy z domem mediowym MEC. Agencja odpowiedzialna była za planowanie i zakup mediów oraz adaptację kreacji. Materiały kreatywne powstawały we współpracy z MEC Wavemaker. - Przygotowując start Arte po polsku, szukaliśmy lokalnej agencji, która będzie realnym ekspertem w zakresie planowania mediów, ale też pomoże nam lepiej zrozumieć polski rynek i oczekiwania naszej polskiej widowni. Latem przeprowadziliśmy konkurs ofert, w trakcie którego mieliśmy okazję poznać w Warszawie cztery bardzo dobre zespoły, aby ostatecznie wybrać agencję MEC, która dokonała świetnej analizy naszych platform i ich potencjału na polskim rynku – wyjaśnia Valentin Duboc, szef marketingu Arte.

Kampania, która właśnie startuje, potrwa do końca stycznia 2017 r. Komunikacja dotyczy głównie strony internetowej, ale pojawią się także reklamy aplikacji mobilnej, newslettera i social mediów Arte. Po zakończeniu tej kampanii planowane są dalsze działania reklamowe w 2017 r. Działania PR prowadzi agencja Face It!

Obecne działania prowadzone są głównie w internecie (wybrane serwisy i social media).

Arte jest też partnerem grudniowego festiwalu WatchDocs w Warszawie. W czasie tej imprezy również promowany będzie VoD Arte (prasa, kino, materiały promocyjne).

Budżet kampanii nie został podany.

Piotr Machul 136 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.