Eurobank korzysta z marketingu rekomendacji

Koncepcja kampanii ma zmienić postrzeganie produktów bankowych przez zestawienie ich z ideą zdrowego stylu życia i z aktywnością fizyczną.

Agencja Streetcom Polska realizuje kampanię rekomendacji dla Eurobanku. Ambasadorzy promować będą konto Active. Koncepcja projektu została oparta na zachęcaniu konsumentów do aktywności fizycznej i osadzenia produktu bankowego w kontekście sportowo-lifestyle'owym. W ten sposób działania nawiązują do benefitów konta Active w Eurobanku, w tym do 5 proc. zwrotu za wydatki kartą na rozrywkę, sport i rekreację w programie "Rodzina i przyjaciele". Hasło przewodnie kampanii brzmi: "Czas na zmianę – Ty i Twoje konto w formie".

Maciej Florek 1844 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.