"Zielone Mikołaje" od Kasy Stefczyka (SKOK)

Reklamowy projekt przygotowała agencja Apella.

Kasa Stefczyka (SKOK) rozpoczyna świąteczną kampanię reklamującą pożyczki gotówkowe pod hasłem „Zielone Mikołaje”.
 
Podstawą kampanii są 30- i 15-sekundowe spoty emitowane w internecie: na stronach odtwarzania filmów YouTube oraz w witrynach partnerów wideo i aplikacjach należących do sieci reklamowej Google, a także serwisach należących do Grupy Wirtualna Polska. Kampanię internetową uzupełnia emisja reklamy w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Dodatkowo w Facebooku (facebook.com/zielonemikolaje) prowadzona jest akcja informacyjna publikująca newsy, gdzie będzie można spotkać Zielonego Mikołaja.
 
Kampania „Zielone Mikołaje” odwołuje się do postaci Zielonego Mikołaja, stworzonego przez Kasę Stefczyka do promocji oferty świątecznej Kasy. Mikołaj ten jest też symbolem akcji charytatywnych, jakie prowadzi Kasa Stefczyka w okresie Bożego Narodzenia w domach dziecka i innych placówkach opiekuńczo-wychowawczych. 
 
Podobnie jak w przypadku wcześniejszych kampanii produktowych i wizerunkowych Kasy Stefczyka tę również przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, scenariuszy spotów oraz planowanie i zakup mediów. Ponadto nadzorowała produkcję spotów.

Maciej Burlikowski 922 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.