"Media & Marketing Polska" przyznało tytuły Biur Reklamy Roku

Uhonorowane zostały TVN Media, biura reklamy Wirtualnej Polski i Wydawnictwa Bauer oraz Media Impact Polska.

Magazyn „Media & Marketing Polska” opublikował doroczny raport Biura Reklamy 2016 i przyznał nagrody i wyróżnienia. Telewizyjnym Biurem Reklamy Roku zostały TVN Media. Biurem Reklamy Internetowej Roku uhonorowano zespół Wirtualnej Polski. W tej kategorii przyznano też wyróżnienie, które otrzymała Gazeta.pl. W kategorii magazynów Biurem Reklamowym Roku została jednostka Wydawnictwa Bauer, wyróżniono biuro Edipresse Polska. Wśród dzienników nagrodzono Media Impact Polska. W kategoriach radio i reklama zewnętrzna przyznano wyróżnienia. Otrzymały je odpowiednio: Grupa RMF i Grupa Ströer. Tytułem Debiut Roku w kategorii kino uhonorowano Tandem Media, nową jednostkę Grupy Agora.

Raportowi Biura Reklamy 2016 towarzyszyła 13. edycja badań satysfakcji klientów biur. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Kantar Millward Brown metodą CATI w październiku 2016 r.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.