Deloitte Digital z zimową kampanią dla Pizza Hut

Agencja była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, w tym również spotu TV.

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową "Poznaj nowe menu sezonowe”. Celem akcji jest promocja nowych smaków pizzy i promowanie sieci jako miejsca idealnego na rodzinny obiad. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 35-49 lat, mieszkające w miastach, gdzie działają restauracje Pizza Hut.

Deloitte Digital była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, m.in. opracowanie strategii, pomysłu kreatywnego, integrację komunikacji w kanałach online i offline, przygotowanie key visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w internecie, działań w kanałach social media oraz – po raz pierwszy dla tej marki – spotu telewizyjnego.

Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

Maciej Florek 1916 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.