Siedem nominacji dla agencji z Polski na Eurobest

Rozstrzygnięcie i gala konkursu odbędzie się jutro w Rzymie.

Pięć agencji z Polski trafiło na short-listy pierwszego dnia festiwalu Eurobest 2016. W kategorii media nominowana jest kampania "Kallax Real Timer" przygotowana dla firmy IKEA przez Grey Worldwide Warsaw i MEC. Ta sama praca znalazła się również na short-liście w kategorii outdoor wraz z kampanią "Thermoscanner" przygotowaną przez Saatchi & Saatchi Poland dla Theraflu (GSK). Dwie nominacje w kategorii PR trafiły do agencji Walk za kampanię "Nie chcę być strażakiem" (Fundacja Integracja), kolejna do FCB Warsaw za kampanię "Remember" przygotowaną dla Muzeum Auschwitz-Birkenau.

Dzisiaj, po ogłoszeniu nominacji w kolejnych 10 kategoriach na short-liście healthcare znalazła się kampania "Thermoscanner" przygotowana przez Saatchi & Saatchi Poland dla Theraflu (GSK).

Katarzyna Kacprzak 188 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.