VML i Starcom Agencjami Roku w Mixx Awards 2016

W konkursie przyznano pięć złotych statuetek. Best In Show otrzymało Allegro za "Legendy polskie".

Podczas uroczystej gali, zorganizowanej w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie Mixx Awards. 

Złote statuetki powędrowały do: Allegro za "Legendy polskie" w kat. branded content i wideo online, Alivia "Wojna z rakiem" (Saatchi & Saatchi IS), SOS Wioski Dziecięce (VML Poland) w kat. public service & non profit campaign oraz "Kuchnia spotkań IKEA" (Kalicińscy.com, MEC, Garden of Words, K2, Blue Ivy) w kat. social community building. Poza tymi pięcioma złotymi statuetkami wręczono 10 srebrnych i 12 brązowych.

Najwięcej zwycięskich kampanii zgłosiła agencja VML Poland, zdobywając tym samym tytuł Agencji Roku. Domem Mediowym Roku został Starcom. Wyróżnienie Marketera Roku przyznano marce McDonald’s, tytuł Człowieka Roku otrzymał zaś Olgierd Cygan, wiceprezes i partner zarządzający Deloitte Digital Central Europe. Nagroda Specjalna Best In Show powędrowała do Allegro za "Legendy polskie". Nagroda Specjalna - za osiągnięcia życiowe i istotny wkład w kształtowanie polskiej sceny digitalowej - została w tym roku przyznana Michałowi Kicińskiemu i Marcinowi Iwińskiemu, twórcom CD Projekt Red.

Reklamodawcy, agencje i domy mediowe zgłosiły w tym roku 226 kampanii, z których ostatecznie zakwalifikowano do konkursu 218. Nominowanych było 65 kampanii. 

"Media & Marketing Polska" oraz MMP24 były patronami medialnymi Mixx Awards 2016.

Maciej Florek 1927 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.