MBank nowym partnerem Payback

Nowy podmiot zajmuje miejsce po BZ WBK. Payback może trochę odetchnąć.

MBank (Grupa Commerzbank), czwarty największy bank w kraju pod względem wielkości aktywów, prowadzący blisko 3,17 mln rachunków osobistych, został nowym partnerem programu lojalnościowego Payback. To dla operatora programu dobra wiadomość, gdyż w mijającym roku tracił on dużych partnerów - z udziału w nim zrezygnowały m.in. Bank Zachodni WBK (trzeci największy bank w kraju, 3,1 mln rachunków, Grupa Santander), Allegro.pl, największa w kraju platforma e-commerce, oraz sieć Empik (uruchomiła własny program). 

Payback należy do American Express. Sam siebie określa jako największy program bonusowy w Polsce i informuje, że ma aktualnie blisko 7 mln aktywnych uczestników.

Klienci mBanku będą gromadzili po 1 punkcie Payback za każde 4 zł zapłacone kartą do konta. W ramach promocji - przez najbliższe pół roku - 1 punkt otrzymają za każde 2 zł. Na szczególny bonus mogą liczyć nowi klienci banku - za aktywowanie karty debetowej otrzymają 3 tys. punktów.

Maciej Burlikowski 813 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.