Rusza kampania Urzędu m.st. Warszawy

Kampania dotyczy promocji budżetu partycypacyjnego.

180heartbeats + Jung v. Matt przygotowała dla Urzędu m.st. Warszawy kampanię promocyjną IV edycji budżetu partycypacyjnego. Skierowana do mieszkańców stolicy kampania ruszyła wczoraj, czyli w chwili uruchomienia procesu przyjmowania projektów do budżetu partycypacyjnego, i potrwa do końca czerwca 2017 r.

Agencja stworzyła koncepcję i przygotowała materiały informacyjne, wśród których są plakaty, ulotki, broszury, grafiki digitalowe, a także animacje do komunikacji miejskiej. Agencja odpowiada również za przygotowanie haseł do wszystkich etapów projektu oraz – we współpracy z agencją Makata – za przeprowadzenie sesji zdjęciowych obiektów powstałych z budżetu partycypacyjnego. Najbardziej spektakularnym elementem kampanii promocyjnej ma być przygotowana przez 180heartbeats + J. v. M. wielkoformatowa animacja, którą można zobaczyć na LED-owym ekranie o wysokości ponad 2,5 m i długości ponad 30 m w galerii na stacji metra Świętokrzyska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.