McDonald's w świątecznej odsłonie

Ruszają okolicznościowe działania promocyjne sieci.

Rusza świąteczno-noworoczna kampania platformy komunikacyjnej McDonald’s Polska #MamSmakaNaMaka. W ramach projektu realizowanych jest szereg formatów promocyjnych - spot TV i VoD, OOH, działania online oraz w mediach społecznościowych, m.in. konkurs w Instagramie. 
Nowa odsłona kampanii MSNM ma zasięg ogólnopolski. Składa się ze spotów reklamowych emitowanych w największych stacjach telewizyjnych i kinie oraz reklam wideo w portalach VoD. Premiera spotu telewizyjnego miała miejsce wczoraj w mikołajkowym bloku reklamowym w telewizji Polsat.
Wsparciem kampanii są reklamy citylight w ponad 500 lokalizacjach w największych miastach Polski. Kreacja OOH została przygotowana na bazie zimowej stylistyki ośmiu projektów nawiązujących do koncepcji instagramowych postów profilu sieci.
Na nową kampanię McDonald’s składa się również konkurs w serwisie Instagram. Jego start zaplanowano na 7 grudnia. Aby wziąć udział w konkursie, należy pobrać ze strony internetowej zdjęcia przedstawiające "połówki” produktów McDonald’s i zestawić z innymi, wykonanymi osobiście zdjęciami. Tak wykreowany kolaż należy zamieścić na prywatnym profilu w Instagramie wraz z tagami. Akcja trwa do 21 grudnia, a jej wsparcie stanowić będzie kampania odsłonowa w internecie oraz działania social influencerów w Instagramie.
Za produkcję spotu, kreację reklam oraz koncepcję i obsługę konkursu odpowiada agencja DDB & Tribal, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy OMD Macroscope, a za działania public & bloggers relations - agencja 24/7Communication.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.