Coca-Cola zachęca do gotowania

Marka startuje z aplikacją kulinarną SimplyTastly.

Coca-Cola wystartowała z aplikacją mobilną SimplyTastly. Jej celem jest dostarczenie kulinarnych inspiracji na wspólne, rodzinne posiłki. Jak zapewnia biuro prasowe, aplikacja powstała z myślą o amatorach i entuzjastach gotowania, którzy znajdą w aplikacji ponad 1000 przepisów na pełne menu: śniadania, obiady, kolacje oraz przekąski. Inspiracje kulinarne przygotowane przez współpracujących z marką bloggerów dotyczą zarówno posiłków codziennych, jak i potraw na świąteczny stół. Aplikacja jest bezpłatnie dostępna w systemie Android, a wkrótce ma być dostępna na iOS.
Autorskimi przepisami podzielili się z Coca-Cola: Grzegorz Ostrowski - autor bloga kulinarnego MniamMniam.pl, Dorota Wdowińska-Rozbicka, Dorota Smakuje, Maria Banach, autorka bloga Gruszka z Fartuszka, Paulina "Paula" Krajewska, czyli JustMyDelicious, Tomasz Czajkowski z Magicznego Składnika oraz Magda i Maciej Dubaniewicz prowadzący bloga M&M Cooking.
Baza przepisów (zawierająca także desery) została czytelnie podzielona na okazje, typ żywności, rodzaj mięsa lub posiłki wegetariańskie, a nawet na czas przygotowania posiłku. Dodatkowo aplikacja udostępnia gazetki handlowe wybranych sieci, m.in. Delikatesów Centrum, oraz umożliwia zrobienie zakupów w kanale e-commerce, dzięki powiązaniu z Frisco.pl, supermarketem online.
Aplikacja została stworzona przez agencję Bstorm. Za wdrożenie aplikacji na polski rynek i obsługę kampanii digitalowej odpowiada agencja SMG Liquid Thread. Za współpracę z bloggerami kulinarnymi, planowanie i zakup mediów online odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.