Kolporter z nową strategią

Nowe produkty, formaty i możliwości promocyjne dla dostawców - to trzy główne filary, na których firma planuje oprzeć rozwój sieci saloników i salonów prasowych.

– Strategia rozwoju sieci, którą przyjęliśmy na najbliższy rok zakłada koncentrację na kilku obszarach: rozwój oferty produktowej, nowych formatów i działania promocyjne, podnoszące wartość koszyka zakupowego. Będziemy starali się jednak działać nie tylko prosprzedażowo, ale także pokazywać klientom jak bardzo zmieniły się nasze punkty – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Spółka zapowiada, że w 2017 r. wprowadzi do oferty nowe produkty i usługi, ale także będzie kontynuować rozwój nowych formatów punktów sprzedaży. Chodzi przede wszystkim o salony prasowe ze strefą bistro Top Presso, które Kolporter zaczął uruchamiać pod koniec 2015 r.

– Dziś mamy już 13 tego typu punktów w całym kraju. Format salonu ze strefą bistro zdecydowanie się sprawdził, będziemy więc na pewno nadal go rozwijać. Nie wykluczamy również uruchomienia nowych stref produktowych, analizujemy obecnie kilka tego typu koncepcji. Na pewno utrzymamy zasadę elastyczności w dopasowaniu naszego punktu do danej lokalizacji – pojawią się więc kolejne wyspy i boxy, o zróżnicowanej wielkości – wyjaśnia Dariusz Materek.

Dostawcom Kolporter chce natomiast zaproponować nowe rozwiązania promocyjne, które pozwolę na podniesienie skuteczności sprzedaży ich produktów w sieci saloników i salonów prasowych. Oprócz nowych nośników promocyjnych będą to m. in. działania samplingowe.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.