Wyborowa rzuca wyzwanie imprezowiczom

W kampanii "Wyborowa Party Challenge" wykorzystano spot, który pozwala widzom na wybór wersji wydarzeń. Działania realizuje IQ Marketing.

Konkurs jest elementem kampanii "Wyborowa Party Challenge" promującej trzy warianty czystej wódki Wyborowa: Polski Ziemniak, Polska Pszenica i Polskie Żyto. Hasło brzmi: "Poszukiwanie nowych doznań zaczyna się od ciebie!”. Główny element kampanii to zaawansowany technologicznie spot, który pozwala widzom decydować o tym, co dzieje się na ekranie.

Marka zaprasza widzów do podróży przez trzy różne światy w nawiązaniu do trzech wariantów czystej wódki Wyborowa. Przewodnikiem po każdym z nich jest główny bohater, który staje przed wyzwaniem, by odnaleźć się w trzech nieoczekiwanych sytuacjach. Oglądający mają możliwość płynnego przełączania się pomiędzy światami bohatera poprzez wybranie dowolnej wersji filmu.

W ramach kampanii została uruchomiona nowa odsłona strony Wyborowa.pl, a wraz z nią konkurs nawiązujący do spotu. Zadaniem jest przygotowanie odpowiedzi na pytanie "Impreza o mocy żyta, delikatności pszenicy czy słodkości ziemniaka? Na której z naszych trzech filmowych imprez bawiłbyś się najlepiej i dlaczego?” i wysłanie jej za pomocą formularza zamieszczonego na stronie. Konkurs podzielony jest na trzy sześciodniowe etapy.

Kampania "Wyborowa Party Challenge" realizowana jest online oraz w punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POSM. 

Za koncepcję, kreację i realizację kampanii, w tym organizację konkursu, odpowiada IQ Marketing. Film powstał przy współpracy Papaya Films i studiem Lunapark.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.