Plej kompleksowo dla OH Kino

Na rynku debiutuje nowa sieć kin.

Agencja Plej przygotowała i realizuje dla OH Kino kampanię promocyjną, której głównym założeniem jest komunikacja debiutu sieci kin na polskim rynku. Pierwsze OH Kino zostało właśnie otwarte w galerii Quick Park w Mysłowicach.

Na potrzeby kampanii promocyjnej komunikującej wejście sieci kin OH Kino na rynek agencja Plej stworzyła hasło przewodnie oraz key visual akcji, przygotowała także serwis internetowy i kreacje na billboardy promujące otwarcie kina w Mysłowicach. Wyprodukowała 30-sekundowy spot emitowany w środkach komunikacji miejskiej, odpowiada także za obsługę fanpage’a oraz zaplanowała i realizuje kampanię reklamową w Facebooku.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.