Nowy polski gracz na rynku gier i grywalizacji

Wystartowała firma Warappa.

od lewej: Aleksander Sierżęga, Darek Skrzypkowski i Michał Kobierzewski
od lewej: Aleksander Sierżęga, Darek Skrzypkowski i Michał Kobierzewski
Wystartowała firma Warappa - gamehouse specjalizujący się w produkcji autorskich i komercyjnych gier B2C i B2B oraz produktów grywalizacyjnych skierowanych na wszystkie dostępne platformy - od mobile po dekstop. Świadczy usługi w zakresie: produkcji gier, grywalizacji, produkcji aplikacji mobilnych, gier i aplikacji VR i AR, a także produkcji serwisów internetowych opartych na grywalizacji. Pracuje, wykorzystując: HTML5/JS, NodeJS, Corona, Unreal Engine, Unity. Do pierwszych klientów firmy należą: Pernod Ricard (Wyborowa), start-upy SocialFit oraz ZUU, agencja Plej.pl, Wydawnictwo Zielona Sowa, Nowa Era, Nairobia. Firma liczy 20 osób i planuje kolejne zatrudnienia.

Założycielami Warappy są Dariusz Skrzypkowski, Aleksander Sierżęga i Michał Kobierzewski. Sierżęga pełni funkcję CTO i partnera w Warappa Game House, jest również prodziekanem Wydziału Inżynierskiego Akademii Finansów i Biznesu Vistula, a także kierownikiem specjalizacji Projektowanie gier komputerowych. Od 2009 r. właściciel Simulation Games Manufacture, firmy specjalizującej się w tworzeniu gier i produktów okołogrowych ze szczególnym nastawieniem na AR i VR. We wcześniejszych latach pracował m.in. w Telekomunikacji Polskiej, gdzie obejmował m.in. stanowisko kierownika projektów internetowych.

Dariusz Skrzypkowski, CEO i partner Warappa Game House, związany jest ze środowiskiem twórców gier i technologii growych od 2008 r. Wraz z zespołem firmy Octagon stworzył serwis PokazIm.pl, który przyciągnął ponad siedem milionów użytkowników. Współtworzył EduFun (obecnie należący do Warappy), zajmujący się projektami edukacyjnymi oraz Fat Dog Games, w którym powstawały gry online i mobile.

Michał Kobierzewski, creative director i partner Warappa Game House, pełnił funkcję creative directora w agencji The Digitals, z którą był związany od 2012 r. Wcześniej taką rolę pełnił w agencjach: Artegence i OS3 Multimedia. Jest współtwórcą wielu nagradzanych i wyróżnianych kampanii, miedzy innymi dla marki Warka, Lech, ING, Nike i Amnesty International. W swojej karierze zdobył liczne nagrody, takie jak: KTR, Kreatura,
Golden Arrow, Mixx czy Effie. Prowadzi butik reatywny o nazwie MADEby.

Tomasz Wygnański 635 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.