Unilever z marką Rama Smaż jak szef kuchni w serialu

Wprowadzona w ubiegłym roku do sprzedaży nowa marka Unilevera - Rama Smaż jak szef kuchni - została sponsorem pierwszego internetowego serialu kulinarnego Wmiksowani.pl, emitowanego przez Onet.pl.


Akcja serialu rozgrywa się w Warszawie, a na główną bohaterkę – Anetę, nieoczekiwanie spada obowiązek prowadzenia restauracji, co pozwala jej poznać kulinarną stronę miasta. 

„Wmiksowani.pl” odpowiada wciąż coraz bardziej popularnemu w naszym kraju trendowi hobby gotowania. W serialu, z założenia fabularnym, odnaleźć można wiele nawiązań do tematyki kulinariów – większa część akcji rozgrywa się w restauracji oraz kuchni głównej bohaterki, a każdy odcinek uzupełniony jest o przepis.

Sponsorem serialu (odcinków 2-10) jest Unilever, producent wprowadzonego w ubiegłym roku na rynek miksu olejów pod marką Rama Smaż jak szef kuchni. 

Integralną część serialu i funkcjonującą w realnej rzeczywistości w portalu Onet.pl są blog oraz profil w Facebooku. 

W serialu „Wmiksowani.pl” pojawią się – Marta Dobecka, Anna Dereszowska, Ada Fijał, Katarzyna Zielińska, Anna Mucha, Weronika Rosati, Tomasz Ciachorowski, Mikołaj Krawczyk i Rafał Maślak. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.