Ströer Digital Media łączy się z Ad-Vice

Od stycznia 2017 r. marka Ad-Vice przestanie funkcjonować.

Zarząd Grupy Ströer w Polsce zadecydował o połączeniu dwóch należących do grupy sieci reklamowych online – Ströer Digital Media i Ad-Vice – w jeden dom sprzedaży digital. Od początku 2017 r. obie firmy będą działać pod wspólnym szyldem jako Ströer Digital Media. Połączenie sieci sprawia, że w ofercie Ströer Digital Media od stycznia będzie znajdować się ponad 900 witryn.

Na czele połączonej struktury stanie Artur Muszkiet, dotychczasowy członek zarządu i dyrektor zarządzający Ströer Digital Media; natomiast za afiliację, realizację, yield management oraz relacje z wydawcami odpowiadać będzie Ilona Drzewosowska.

Ad-Vice wchodzi w skład Grupy Ströer od 2014 r., a jego zakup był pierwszą inwestycją Ströer Polska wychodzącą poza segment reklamy zewnętrznej. Na początku br. Ströer przejął kolejną sieć reklamową - Goldbach Audience - przekształcając ją w Ströer Digital Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.