Play kończy promocję z bezpłatnym Tidalem
Z oferty skorzystało 1,12 mln abonentów. Operator nową ofertę zaprezentuje w I kw. 2017 r.
- To bynajmniej nie koniec naszej współpracy z Tidalem. Nową ofertę przedstawimy w I kwartale przyszłego roku - zapowiada Bartosz Dobrzyński, członek zarządu i szef marketingu Playa.
Korzyść z tej współpracy była obustronna. Play zyskał narzędzie lojalizujące klientów i ofertę premium dla swojej bazy abonenckiej, natomiast serwis streamingowy dzięki współpracy z operatorem komórkowym znacząco zwiększył rozpoznawalność marki i może liczyć, że przynajmniej część z tych użytkowników po dwuletnim okresie bezpłatnym wykupi dostęp premium.
W ciągu tego roku Play przeprowadził dwie duże (z wykorzystaniem m.in. TV, internetu i outdooru) kampanie promujące ofertę z Tidalem. Dzięki kontraktom Tidala mógł zaś wykorzystać w tych reklamach wizerunki takich gwiazd muzyki, jak: Madonna, Rihanna czy Daft Punk.
Te kampanie dla operatora przygotowały Grandes Kochonos, Artegence oraz Isobar i dom mediowy MediaCom.
Właścicielem serwisu Tidal (dawniej WiMP) jest szwedzka spółka Aspiro AB. Serwis działa w kilkudziesięciu krajach. Pod koniec marca br. firma informowała, że ma ok. 3 mln płacących abonentów. Konkurencyjny serwis Spotify (również ze Szwecji) ma ponad 39 mln płacących subskrybentów (sierpień br.), a Apple Music 17 mln (wrzesień br.).