Influencerzy w akcji charytatywnej IndaHash
Platforma skierowała zaproszenie do udziału w akcji UNICEF-u do setek influencerów jednocześnie.
Aby wziąć udział w akcji, trzeba udostępnić pusty talerz w mediach społecznościowych oraz oznaczyć go #JaStawiam.
Akcje charytatywne realizowane jednocześnie z tysiącami popularnych użytkowników mediów społecznościowych to nowa możliwość wprowadzona przez IndaHash.
Akcja #JaStawiam organizowana przez UNICEF Polska jest częścią kampanii „Uratuj dziecko w Afryce”. Jej celem jest zebranie środków na zakup żywności terapeutycznej, wyposażenie ośrodków zdrowia w leki i sprzęt oraz szkolenie personelu medycznego w zakresie rozpoznawania i leczenia niedożywienia wśród dzieci w Angoli, Malawi, Nigerii, Nigrze, Zimbabwe.
#JaStawiam inspirowane jest akcją #DonateYourDinner zrealizowaną z ogromnym powodzeniem przez UNICEF Australia. W opracowaniu polskiej nazwy akcji i dotarciu do internautów wsparła UNICEF agencja Cape Morris. Zaangażowanie wielu najbardziej popularnych użytkowników mediów społecznościowych zapewnił IndaHash - międzynarodowa platforma do automatyzacji współpracy z digital influencerami.
Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?