Idea Bank wprowadza leasing "na kilometry"

Wysokość raty uzależniona od intensywności użytkowania pojazdu.

Idea Bank jako pierwszy w kraju wprowadza innowacyjny sposób rozliczania rat leasingu samochodów (np. dla firm), w którym klient płaci ratę w zależności od przejechanych przez auto kilometrów. Usługę o nazwie Happy Miles promuje kampania reklamowa z dawką czarnego humoru. 

Kampania będzie prowadzona w telewizji (dwa spoty emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) i radiu, a potrwa do 19 lutego. 

– Happy Miles to absolutna nowość na rynku i prawdziwa leasingowa rewolucja. Chcieliśmy zakomunikować nowy model leasingu na kilometry w niekonwencjonalny sposób. Nasze reklamy poprzez sceny impasu, a nawet grozy, dobitnie, ale w żartobliwy sposób obrazują, o co w naszej usłudze chodzi. Zasada jest prosta, jeśli klient nie jeździ, nie płaci – wyjaśnia Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Banku.
 
Koncept kreatywny spotów przygotowała agencja Brasil Warsaw. Spoty zostały wyreżyserowane przez Marcina Serafina. Filmy wyprodukowało Graffiti Films. Postprodukcją zajęło się Miło, a dźwiękiem Głośno. Za zakup mediów odpowiadał MediaCom.

Idea Bank należy do grupy Getin Holding kontrolowanej przez Leszka Czarneckiego.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.