SmartDom jak market - reklamuje -30 proc. na "wszystkie sprzęty"

Wspólny program Cyfrowego Polsatu i Plusa kusi obniżkami cen telefonów, RTV i AGD.

Cyfrowy Polsat i należący do niego operator sieci komórkowej Plus (Polkomtel) w ramach wspólnego programu lojalnościowo-bonusowego SmartDom (rabaty za kolejne usługi operatorów) oferuje teraz obniżone o 30 proc. ceny na smartfony, telewizory, a także sprzęt gospodarstwa
domowego firmy MPM.

Ofertę reklamuje w kampanii z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, którzy są twarzami reklamowymi programu od 2014 r.

Do tej pory kreacje reklam SmartDomu przygotowała agencja Grey Group, niedawno jednak CP zdecydował się powierzyć to zadanie agencji Scholz & Friends, która pracowała wcześniej dla marki Plush, a następnie dla całej marki Plus. Planowaniem i zakupem

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.