Antyradio z "radiologiczną" kampanią

Startują działania promocyjne stacji pod hasłem "We mnie jest rock".

Pod hasłem "We mnie jest rock" 27 grudnia wystartowała kampania wizerunkowa Antyradia (Eurozet). W pierwszym etapie działań zobaczymy kreację w głównych portalach informacyjnych, a następnie w prasie, na nośnikach outdoorowych i w telewizji. To największa kampania w historii rozgłośni i pierwsza po poszerzeniu zasięgu stacji, które miało miejsce w 2014 r. - zapewnia biuro prasowe stacji.
W pierwszej kolejności ruszy kampania w internecie. Bannery wizerunkowe radia pojawią się w największych portalach: Onet, Wirtualna Polska oraz Interia. Od nowego roku reklamy "We mnie jest rock” będzie można zobaczyć na nośnikach outdoorowych – citylighty, ekrany LED i LCD, autobusy komunikacji miejskiej oraz plakaty – w 14 miastach, w których nadaje Antyradio (Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Olsztyn, Poznań, Zielona Góra, Łódź, Wrocław, Katowice, Sosnowiec, Bielsko-Biała, Kraków, Rzeszów i Warszawa). W drugim etapie kampania Antyradia obejmie też wybrane tytuły prasowe m.in.: "Playboy", "CKM" i "Dziennik Zachodni", a także wybrane telewizyjne stacje tematyczne.
Kreację reklam przygotowała agencja Liquid Thread, a za zakup mediów odpowiadał ZenithOptimediaGroup.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.