A2mobile - nowa sieć komórkowa

Spoty reklamowe i sponsoring telewizyjny mają upowszechnić markę i ofertę.

Aero2, operator nowej sieci telefonii komórkowej a2mobile, rusza wreszcie z pierwszą szeroko zakrojoną kampanią reklamową.

Aero2 to firma, która od 2011 r. w zamian za przyznane pasmo częstotliwości komórkowych oferuje bezpłatny dostęp do internetu mobilnego (z ograniczeniem

prędkości). Według słów przedstawicieli spółki przez te lata skorzystało z niego kilkaset tysięcy osób.
Właścicielem Aero2 jest spółka Midas, która z kolei należy pośrednio do Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, wchodzącego w skład Grupy Cyfrowy Polsat.

We wrześniu ub.r.

Aero2 zaprezentowała nową markę telefonii komórkowej a2mobile, ale do tej pory nie reklamowała jej szeroko, dopiero teraz zdecydowała się na szerszą, zasięgową kampanię - w pierwszej telewizyjnej kampanii reklamowej marki wykorzystywane są cztery spoty telewizyjne. Równolegle operator
prowadzi kampanię opartą na sponsoringu programów telewizyjnych.

Koncepcję i kreację kampanii wprowadzającej sieć a2mobile Aero2 opracowało we własnym zakresie. Spoty wyreżyserował Jan Jagielski. Produkcją zajęło się studio TFP Sp. z o.o. (to samo, które produkuje właściwie wszystkie reklamy dla Polkomtela, operatora sieci Plus i marki Plush), planowaniem i zakupem mediów zajęło się zaś Polsat Media, czyli biuro reklamy Telewizji Polsat i kanałów tematycznych, za których obsługę reklamową odpowiada.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.