Nagrody za 3,16 mln zł w loterii Playa

Loterię fioletowego operatora reklamują Zygmunt i Filip Chajzerowie.

Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, przygotowała dla użytkowników telefonów na kartę (prepaid) loterię z nagrodami wartymi 3,16 mln zł, która ma ich zachęcić do zarejestrowania numerów w sieci tego operatora. Obowiązek rejestracji numerów prepaid wynika z przepisów ustawy antyterrorystycznej obwiązujących od lipca ub.r. Ich użytkownicy mają na to czas do końca stycznia br. Jeśli tego nie zrobią, to po 1 lutego br. operatorzy będą musieli wyłączyć im usługi.

Nagrodą główną w loterii jest 1 mln zł. Dodatkowo pięć nagród po 100 tys. zł i co tydzień 250 nagród po 1 tys. zł. Zgłoszenia do loterii operator będzie przyjmował do 14 lutego br.

Organizację loterii P4 zleciła agencji Unique One.

Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji, internecie, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH) i w salonach sprzedaży operatora. Jej twarzami zostali Zygmunt i Filip Chajzerowie (ojciec i syn), którzy po raz pierwszy występują w reklamie razem.

Komunikację dla Playa przygotowują agencje: Grandes Kochonos, Artegence, Isobar i MediaCom.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.