Panie Przodem

"Panie Przodem" to autorski projekt redakcji "Media i Marketing Polska", którego celem jest promowanie dobrych praktyk w branży i prezentacja unikalnych, kobiecych osobowości w obszarze rodzimego marketingu.

Havas Media Group Conference - Organic Marketing

Industrialne wnętrze Hali Wysokich Napięć Instytutu Energetyki było doskonałym tłem do rozmów na temat przyszłości marketingu, rozwoju technologii w reklamie, a przede wszystkim komunikacji z odbiorcą w coraz bardziej połączonym i zdigitalizowanym świecie.

Na zdjęciu: od lewej Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group i Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media

O sztuce budowania komunikacji w duchu organicznym oraz potędze nowych modeli biznesowych mówił Dominique Delport, dyrektor generalny sieci Havas Media Group. Zwrócił uwagę na konieczność odejścia od marketingu kierowanego do mas, co miało miejsce przez ostatnie 50 lat, i skupienie się na marketingu stawiającym w centrum indywidualne doświadczenie konsumenta z marką. Na konferencji pierwszą odsłonę miała nowa edycja flagowego badania Havas Media Group – Meaningful Brands, oceniającego globalne i polskie marki według kryteriów korzyści konsumenckich. W Polsce w tym kontekście najwyżej plasują się marki samochodów luksusowych, a najsłabiej ocenione zostały... media. Ponadto w skali światowej aż 74 proc. brandów mogłoby zniknąć z rynku, bez większego poczucia straty ze strony klientów. Wydarzenie obfitowało też w mocno aktualne, branżowe tematy. Hossein Houssaini, Global Head of Programmatic Solutions w Havas Media Group, opowiadał o konieczności dodania wartości do przekazu reklamowego w dobie pokolenia adblock – według statystyk aż 54 proc. konsumentów w wieku 18-29 blokuje reklamy. Z kolei Dimitri Dautel, Mobext Global Business Director, przekonywał, że potrzebujemy nowej drogi dla reklamy cyfrowej. Targetowanie oparte na danych konsumenckich, łączenie platform i nowe formaty to elementy wartościowego UX. O wykorzystaniu języka w budowaniu angażującego przekazu mówili Ewa Ewart oraz prof. Jerzy Bralczyk.

www.hmgc.pl

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.