T-Mobile reklamuje Superwyprzedaż

Smartfony do 80 proc. taniej. Kampanię z udziałem Piotra Kędzierskiego przygotowały: Bridge2Fun, G7, Agencja Warszawa, LiquidThread i Starcom.

Operator telefonii komórkowej T-Mobile Polska reklamuje noworoczną Superwydrzedaż, czyli obniżone ceny do 80 proc. 

Akcję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji (dwa 15-sekundowe spoty reklamowe) z udziałem Piotra Kędzierskiego, który - podśpiewując słynny
hit "Don’t worry, be happy" Bobby’ego McFerrina – uroczyście otwiera noworoczną promocję. Reklamy emitowane są w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampanię wspierają także działania w radio, internecie oraz social mediach.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja Bridge2Fun, kreacje internetowe przygotowała agencja LiquidThread, a materiały BTL - agencja G7, a za działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Oferta urządzeń w obniżonych cenach dostępna jest zarówno w salonach sprzedaży T-Mobile i w sklepie internetowym. Skorzystać z niej mogą zarówno nowi, przenoszący numer, jak i przedłużający umowę klienci. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.