Urodzinowa kampania Carrefoura

Sieć sklepów świętuje 20-lecie obecności w Polsce.

Napoleon z początkiem roku rozpoczyna obchody dwudziestolecia obecności Carrefoura na polskim rynku.

Saatchi & Saatchi  odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360 – aktywności obejmują TV, radio, www.carrefour.pl, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z urodzinami marki są przewidziane na Facebooku i POS.

Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu. Powyższa kampania to kontynuacja repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi Poland realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, OOH, radiu, digitalu i sklepie.

Za reżyserię odpowiada Sebastian Pańczyk z domu produkcyjnego Dobro. Za postprodukcję odpowiada Platige Image, za zakup mediów Arena Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.