Prezentowe hity na Instagramie

Eksperci Dentsu Aegis Network przyjrzeli się prezentom jakie polscy instagramowicze zamieścili na swoich profilach i oznaczyli hashtagiem #prezent w okresie świątecznym.

Dane były zbierane w miesiącu grudniu, w którym to większość osób dokonuje zakupów prezentów. Przez cały świąteczny grudzień monitorowany był hashtag #prezent, pod który trafiło 74504 zdjęcia. Przy zdjęciach najczęściej pojawiały się hashtagi dotyczące świąt i prezentów: #bozenarodzenie, #christmas, #gift, #christmastime, #mikołaj #happy #choinka, #christmasgift. Równie popularne były hashtagi #polishgirl oraz #polishboy gdzie internauci wrzucali na Instagram zdjęcia ze swoimi partnerami opisując, że dana osoba jest dla nich najlepszym świątecznym prezentem.

Najchętniej oznaczanymi markami w postach z prezentami były marki biżuteryjne, a także producenci zabawek oraz elektroniki. W TOP7 marek znalazły się odpowiednio: Apart, Yes, Pandora, LEGO, Apple, W.Kruk oraz Samsung. Panie najczęściej znajdowały biżuterie w tym pierścionki zaręczynowe, bransoletki Pandory i zestawy biżuterii z wyżej wymienionych sklepów jubilerskich.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.