Startuje ogólnopolska kampania cejlońskiej herbaty
Marka Akbar z portfolio Levant Foods startuje z działaniami reklamowymi.
Jutro startuje ogólnopolska kampania cejlońskiej herbaty Akbar z portfolio Levant Foods. Hasłem przewodnim akcji jest "Jakość gwarantowana cejlońskim lwem”.
Kampania herbaty Akbar realizowana będzie w kinach sieci Helios oraz w prasie kobiecej, m.in. na łamach magazynów "Naj" i "Tina". W ramach akcji przygotowany został konkurs, w którym do wygrania jest podwójne zaproszenie na Sri Lankę.
Za działania marketingowe realizowane dla firmy Levant Foods, dystrybutora marki Akbar w Polsce, odpowiada dom mediowy The Media Insight oraz agencja V&P, która przygotowała kreację.
Kampania herbaty Akbar realizowana będzie w kinach sieci Helios oraz w prasie kobiecej, m.in. na łamach magazynów "Naj" i "Tina". W ramach akcji przygotowany został konkurs, w którym do wygrania jest podwójne zaproszenie na Sri Lankę.
Za działania marketingowe realizowane dla firmy Levant Foods, dystrybutora marki Akbar w Polsce, odpowiada dom mediowy The Media Insight oraz agencja V&P, która przygotowała kreację.
Ewa Woźniak
65 Artykuły
Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?
Komentarze
Artykuły powiązane