Startuje ogólnopolska kampania cejlońskiej herbaty

Marka Akbar z portfolio Levant Foods startuje z działaniami reklamowymi.

Jutro startuje ogólnopolska kampania cejlońskiej herbaty Akbar z portfolio Levant Foods. Hasłem przewodnim akcji jest "Jakość gwarantowana cejlońskim lwem”.
Kampania herbaty Akbar realizowana będzie w kinach sieci Helios oraz w prasie kobiecej, m.in. na łamach magazynów "Naj" i "Tina". W ramach akcji przygotowany został konkurs, w którym do wygrania jest podwójne zaproszenie na Sri Lankę. 
Za działania marketingowe realizowane dla firmy Levant Foods, dystrybutora marki Akbar w Polsce, odpowiada dom mediowy The Media Insight oraz agencja V&P, która przygotowała kreację.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.