Startuje kampania promocyjna Sony Mobile

Za kreację odpowiada Walk.

Sony Mobile uruchamia kolejną akcję prosprzedażową smartfonów Xperia XZ "Okazja bez okazji". Akcji towarzyszyć będzie kampania promocyjna, na którą złożą się spoty telewizyjne i radiowe, reklama prasowa, online i w punktach sprzedaży.

Za kreację odpowiada agencja Walk, za materiały BTL agencja Greenmark, plan mediów przygotował MediaCom, a za komunikację w mediach społecznościowych i PR odpowiada Kod ID.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.